# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Sabtu, 30 Julai 2011

Majlis Aqiqah Cucu Cikgu Zaleha


Hari ini 30/7/2011 walaupun tak berapa cergas, aku pergi juga ke rumah Cikgu Che Zaleha atas sebab isteri aku terlalu baik dengan dia. Aku biasa hari ini dengan baju kuning.


Biasalah oleh kerana lewat, tak ramai yang tinggal. Tuan rumah pun nak berehat.


Rumah cikgu Che Zaleha macam rumah polis, warna persembahannya. Kolam ikan pun nampak dah tak terurus sekurang-kurang memberikan aku beberapa pengalamannya untuk aku urus kolam ikan aku. Orang malas macam aku ini mesti pelihara ikan yang tahan lasak!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan