# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Khamis, 14 Jun 2012

Menebas semak samun..


Pemandangan rumah jika dilihat dalam gambar nampak cantik, tapi hakikatnya agak bersempah macam tak ada orang menjaga.



Minta tolong abang aku tebang pokok yang terlalu besar dan tak sesuai dibelakang rumah, apatah lagi masuk ke kawasan jiran.


Dengan bantuan pekerjanya pokok mempelam dan jambu menjadi mangsa.



Anak lelaki aku juga turut sertai.. lagi seronok bila ada api...


Yang perempuan bongsu ini pun tak alah juga!


Ubi daripada semak samun pokok ubi yang telah ditebas tahun lepas tapi tak dibakar, akhirnya tumbuh semula.



Ini isteri aku tebang, tapi aku tak letak gambar di sini... seksa!!


Pokok mempelam aku biarkan dihadapan pagar nak lihat kerja Majlis Perbandaran Dungun.



Ini dia dah kena asap!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan