# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Khamis, 19 Julai 2012

Shopping di Sogo, KL


Bila ke KL satu distinasi isteri aku ialah SOGO selain daripada KAMDAR. Kami membahagikan tugas masing-masing. Isteri dengan pakaian raya anak-anak. Anak-anak pula dengan mainan baru. Aku kena awasi mereka. Tapi aku membahagikan masa dengan notebook.... Itu rasa nak cari Ultrabook satu.. HP Felio 13 bateri tahan 9½ jam weiii Core i5 RM3K i7 nampaknya puasa 3 bulan lagi aku....



Kan semua sekeluarga memenuhi masa masing-masing tanpa membazir....


Anak perempuan aku...



Anak lelaki.. Haziq



Yang aku malasnya bila ada yang nak kencing, nak kena tinggal yang di "seksyen permainan" tu rasa macam ada bimbang sikit!!


Celaka punya tandas SOGO, tak ada paip air... nasib baik aku kreatif sikit!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan