# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Khamis, 19 Julai 2012

Ziarah sahabat UTM Skudai Zahimi Mohamad


Tahun 2010 aku ke Johor Bahru menziarahi sahabat lama aku semasa di UTM Skudai, Zahimi Mohamad. Lebih 20 tahun tak jumpa dia. Seorang yang begitu komited dengan perjuangan Islam, tapi dia menghadapi masalah bila kena strok. Sekarang ini dia mengajar al Quran untuk anak-anak sebagai alternatif selepas mengalami masalah kesihatan.



Anak bongsu aku...


Isteri, anak bongsu dan anak sulong aku...


Anak perempuan aku...


Anak Zahimi...


Dua orang anak Zahimi dengan kucing...



Keluarga Zahimi suka kucing...


Kami sebelum pulang ke Terengganu sempat bergambar... sebagai kenangan. Zahimi mung sentiasa dihatiku.... Semoga ALlah membalas hubungan ukhwah ini... dengan suatu rahmah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan