# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Khamis, 25 Ogos 2011

Majlis berbuka puasa di rumah aku


Hari selasa 23 Ogos aku buat majlis berbuka puasa untuk keluaraga adik beradik aku. Hanya seorang sahaja tak ada, Hamzah yang sudah meninggal dunia. Aku ada 6 adik beradik.


Abang aku yang keempat dan yang kedua.


Suami anak saudara aku daripada anak abang sulong aku.


Anak aku dan anak lelaki abang sulong aku.






Anak bongsu abang sulong aku, sekarang Tingkatan 5 di SMKSO.


Nasi biryani masih separuh tak habis walaupun semua dah makan. Nampaknya sahur dan berbuka esoknya makan biryanilah aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan