# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Khamis, 4 Ogos 2011

Makan tengah hari di Restoran Sri Resepi Bonda


16/7/2011 aku sekeluarga pergi ke Festival Kesenian Islam Sekolah-sekolah DAR kali ke 2/2011 di Madrasah Darul Iman Bukit Payung. Kebetulan 2 orang anak aku mauk pertadingan syarahan. Tengah hari aku cari makan sekitar Bukit Payung walaupun makanan tengah hari disediakan.


Nampak berselera juga anak-anak aku di Restoran Sri Resepi Bonda, Wakaf Kendodong, Bukit Payung.


Secara amnya makanan di sini murah, kami makan 8 orang hanya sekitar RM35 ++ Harga murah, makanan sedap dan layanan mesra, restoran ini telah memenuhi sifat kesempurnaan. Aku Insya-Allah akan ke sini lagi jika di izinkan Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan