# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Isnin, 26 September 2011

Raya Puasa 2011

Pagi yang tenang tak ada kenderaan dan semuanya tertutup.

Tahun ini keluarga aku beraya di Merchang rumah ibu kepada isteri aku lagi. Anak-anak aku semuanya seronak nak balik ke sana. Aku rasa di sana ramai sanak saudara dan pitih raya pun mudah dapat. Itulah fikiran budak-budak sekarang rasanya..


Seperti aku tulis di blog Notatercicir, aku ke Dungun untuk berjumpa kawan-kawan dan bayar fitrah pada malam raya (Baca di sini).

Pagi besok mulalah 'gaduh' nak kejar untuk solat raya, walaupun aku tulis boleh solat sendiri pun tak apa (baca di sini).

Sempat juga snap gambar pada masa ini, ini kerja gila!

Apa lagi aku lari 160 - 170 km/j


Kerana lambat, kami sekeluarga di baranda Masjid lama aje.


Bersama dengan anak saudara, anak abang sulong isteri aku. 


Anak aku dan abang sulong isteri aku serta anak-anaknya. Tema kali ini BIRU (bukan gelombang biru!)


Time bagi duit raya. Anak bongsu Nabila Atiqah 5 tahun.


Muhammad Mursyid 7 tahun


Muhammad Haziq Izanuddin, 9 tahun. Nama ya Allah panjangnya. Aku tiga huruf, dia ni 3 kerat.


Nabihah Syafiqah, 11 tahun. Baka besar sikit.


Anak sulong Muhammad Muizzuddin, 12 tahun


Kami sekeluarga.


Kami sekeluarga posisi sama dengan raya 2010.


Anak-anak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan