# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Sabtu, 23 Julai 2011

Tahlil rumah Fatah


Dalam keletihan hari ini aku dijemput tahlil di rumah anak saudara isteri aku. Walaupun aku rancang nak pergi selepas solat isya' kebetulan dekat dengan surau Ustaz Omar Shukri tapi pelan aku berubah kerana isteri ajak pergi petang sebelum maghrib.


Macam aku sebut sebelum ini selepas tidur mesti cari nasi.. dua orang anak aku memang macam kelaparan aje.


Mursyid agak study sikit.. 


Yang ini sempat tambah dan bawa masuk air dalam kereta, katanya tak sempat minum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan