# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Rabu, 22 Mei 2013

Cat Garaj


Bila anak saudara aku nak kahwin nak guna rumah adik aku sebelah rumah aku. Garaj akan digunakan untuk sambut tetamu. Isteri aku beriya nak cat garaj. Aku pun mulakan projek ini. Gambar di atas hanya lakunan sahaja.



9 Disember 2012 kami mulakan projek ini. Anak lelaki bungsu aku antara yang 'nebeng' sikit.


Anak saudara aku, Fahmi Aizat turut serta.


Anak sulong lelaki dan perempuan sulong.


Anak saudara perempuan aku, Ayuni.


Anak perempuang bongsu, Nabila Atiqah.


Isteri aku antara yang paling bersungguh. Dia ni boleh menukang..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan