# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Rabu, 22 Mei 2013

Sambut Menantu Ezri Firdaus dan Isterinya...


Selepas kahwin 22hb.. 24 Disember 2012 majlis sambut menantu. Adik aku buat keputusan nak buat rumah dia bukan di rumah abang aku. Jadi kami siapkan garaj untuk majlis ini.



Kak ipar, Kak Lah adalah kakak sulong isteri aku turut membantu pasal dia ada bisnis peralatan perkahwinan.


Isteri aku... sibuk tak lepas tangan..


Adik ipar dan abang ipar..


Anak perempuan aku turut sama..


Adik perempuan aku bahagian "maneger"



Sepupu aku turut hadir..



Dua orang guru pencen turut hadir.. (Sekarang kedua-dua ini telah jadi YB pada PRU13 setelah 5 bulan gambar ini diambil)


Anak saudara aku yang paling mesra berceloteh dengan aku..


Kedatangan keluarga perempuan...


Layanan istimewa...





Jamu durian... Jarang orang buat!



Gambar kedua-dua ayah pengantin yang kini menetap sementara di Judah, Arab Saudi kerana bisnis di sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan