# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Rabu, 22 Mei 2013

Kahwin Uzair Anak Ayah Teh (Bapa Saudara Isteri)



2 Jun 2012 aku sekeluarga ke Gelang Patah, untuk perkahwinan sepupu isteri aku, Uzair (baju oren) dan bapa saudara isteri aku (baju coklat).



Anak aku Haziq.


Sepupu-sepupu isteri aku.


Pak Sepupu, Pak Saudara dan Sepupu isteri aku.


Anak dan anak saudara isteri aku.


Akulah takkan tak kenal..


Anak..


Aku lagi.. dengan anak lelaki  "depel" (cari maknanya)




Di pimpin adalah Mak Saudara isteri aku yang juga kakak kepada "AYAH CHIK"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan