# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Rabu, 22 Mei 2013

Pembedahan Kelompak Mata


Isteri aku atas nasihat doktor pakar minta dia bedah kesan kelestrol ada pada kelompok mata. Aku tak ingat bila kesan itu ada. Rasanya selepas anak yang kelima. Dia tanya aku setuju aje.


Pada 21 November 2012 dia menjalani pembedahan. Aku tinggal di Batu Buruk Beach Resort untuk tunggu proses pembedahan ini. 




Anak sulong aku ni jenis relak dan bersahaja. Ni nak lempak!!


Ni bukan di hospital, tapi Klinik Gigi Hamidah Kuala Terenggan. Anak bongsu aku yang jenis 'menyusah'kan buat sakit gigi. Last sekali aku hantar juga... hilang kegembiraan aku di Batu Buruk Beach Resort..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan