# Blog ini bersifat 'lebih' peribadi dan merupakan album online keluarga kami di Lot 7640. Harap maklum...
Untuk ke sini (rumah ini) sila setkan GPS Garmin kepada "SURAU BARU BUNGA RAYA" Dungun, Terengganu.
Perhatian : Klik gambar untuk paparan lebih besar dan jelas.

Rabu, 22 Mei 2013

Kahwin Anak Saudara Ezri Firdaus



22 Disember 2012 Perkahwinan anak saudara aku daripada abang ke-2 aku dengan isteri pertamanya. Ini adalah anak bongsu dengan isteri pertama. Anak saudara aku rapat dengan ibu aku pasal ibu aku pun dia panggil "MAK" bukan "TOK".


Tu dia baru nak pakai.. memang Ezri ni sepoi sikit.

Ini abang aku Abdul Rahman (Man Kari) dengan anak dan isteri ke-2



Kami sampai di hidang sarapan pagi oleh sebelah perempuan.


Ini Ezri dan abangnya Aiman Dasuki.





Ini isterinya.... Namapun Ezri juga


Kami di beri rumah untuk berehat....



Ni siap nak bersanding... je kalah juga dengan adab!!


Perarakan serentak dengan abang sebelah perempuan... kahwin 2 sekali lebih menjimatkan.


Aku pun ambil kesempatan untuk beraraknya... aksi aku ini menjadi perhatian dan gelak ketawa...





Keluarga lelaki di raikan...


Abang tua aku dan isterinya, Yusof..


Anak sulong aku.


Ada juga bergambar.. aku tak serius..


Sebelum pulang sempat singgah rumah sewa abang Ezri, Aiman Dasuki...


Berrehat sebentar untuk solat pada waktu pulang..... Anak aku sedang "koyal bergaya"


3 Dara Pingitan...


Dan aku juga turut bergambar.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan